אלמורה


אחד מהמקומות הקסומים והיפים ביותר שיכולה להציע צפון הודו למטיילים והתרמילאים זה בלי שום ספק אלמורה, אלמורה ממוקמת במחוז אונטרצ'ל שבצפון הודו במרחק נסיעה בהימצ'ל פארדאש שנחשבת כיום לאזור המתוייר והיפה ביותר באזור הצפון.
צוות בלוג תיירות בהודו שמח להציע לך מגוון טיפים, המלצות וכמובן חווית אישיות שיעזור לך להגיע עד להודו ולמצוא את מה שאתה באמת מחפש.



מה יש באלמורה?

מה יש באלמורה שאין בשום מקום אחר בהודו..? אלו מכם שחושבים למצוא במקום שווקים ומקומות בילוי טועים ובגדול, אלמורה זהו עמק פסטורלי שנמצא ליד קאסר דיווי, כאשר כל המקום עצמו מוקף בירוק ובאווירה פסטורלית מיוחדת במינה, אלו המגיעים לאלמורה ולקאסר דיווי יכולו לראות ממרחק רב את הרי ההימיליה שנמצאים כאמור במחוזות היותר רחוקים של צפון הודו.


כיצד מגיעים לאלמורה?

במידה והחלטת שאלמורה הוא המקום הבא בו תטייל, מומלץ שתדע קודם כל מהם דרכי ההגעה העומדים לרשותך, ראשית כל חשוב לציין שדרך אחת היא להגיע ישירות מניו דלהי בירת הודו, מניו דלהי ישנם אוטובוסים ישירות לאלמורה שיוצאים מספר פעמים בשבוע.
בדרך כלל אלו המגיעים לאלמורה מגיעים מאזור רישקש, כאשר האופציות והאפשרויות העומדות בפניך הם גדולות ורחבות, כגון: מוניות פרטיות, אוטובוסים הנמצאים ברחבי האזור

פושקר


החלטת לנסוע לפושקר שבהודו..? מצוין, עכשיו הדבר שאתה צריך זה לקרוא את המאמר הנ"ל בשביל לדעת טוב יותר לאן מועדות פניך ומה מציעה לך פושקר כיעד לתיירות.

פושקר היא בלי שום ספק אחד מיעדי התיירות היפים והפופולאריים בתת היבשת ההודית, כאשר כיום לא פעם ולא פעמיים ניתן לראות את המקום מלא עד אפס מקום וצפוף וגדוש בתיירים מרחבי כל העולם.




פושקר היא עיר דתית - שימו לב

פושקר היא עיר דתית וחשוב מאוד שבתור תייר שמגיע לאזור תכבד את המנהגים והכללים של תושבי המקום, שכוללים בין היתר איסור על הכנסת אלכוהול למקום, איסור על אכילת בשר וכמובן שמירת נגיעה ברמה מינית הכוללת בין היתר אפילו נשיקה בין בני הזוג בפומבי.


מה יש לעשות בפושקר

פושקר נמצאת וממוקמת באזור ראג'סטן כאשר האזור עצמו הוא מדבר שמזכיר מאוד את המדברים של דרום ארץ ישראל, כמובן שחשוב מאוד לציין שיש מספר אטרקציות מרכזיות בפושקר שיכולות לעניין באותך במהלך הביקור, כגון: ראשית כל הרחוב הראשי של העיר הוא שוק אחד גדול שם אפשר בהחלט לעשות קניות ובזול, אז כל אלו המחפשים לעשות קניות מוטב שישמרו את זה לפושקר, כמובן שבשוק ניתן למצוא מחירים טובים במיוחד לתכשיטים מכסף וזהב אמיתי, אחד מהסוחרים המוכרים ביותר באזור הוא רובין, אשר לו מספר חנויות בפושקר שדי מוכרות ואהובות על ידי ישראלים ברחבי כל העולם.

בנוסף לכל ניתן ליהנות מארוחות בופה גדולות במיוחד המוגשות במסעדות השונות הפרוסות ברחבי העיר, מומלץ מאוד לבקר בהם לפחות פעם או פעמיים במהלך השהייה בעיר.

כמובן שאיך אפשר בלי להזכיר את האגם הנצחי של פשוקר שהינו אחד מהמקומות היפים ביותר לטייל ולשהות בהם בהמשך השקיעה או אפילו הזריחה, כמובן שאלו שרוצים לצאת למסעות יכולים לעשות טיולי גמלים מרתקים באזורים ואפילו מסלולי טיולים די קשים בדיונות הנצחיות של פושקר.

למידע נוסף אודות פושקר באתר האינטרנט של ויקפדיה לחץ כאן!

free counters