איך למצוא טיסות זולות להודו


מחפשים טיסה להודו ובמקרה אתם מחפשים את הטיסה הזולה ביותר..? הגעתם למקום הנכון!
טיסות להודו כיום הם לא דבר יקר במיוחד, בהתחשב בכך שמדובר בטיסה ליעד פופולארי וכמו כן טיסה ליעד המזרח הרחוק, שלשם בדרך כלל העלויות של הטיסות הם לא זולות בכלל.



טיסות ישירות וזולות להודו

במידה והחלטתם שאתם מעוניינים לטוס להודו אך ורק בצורה ישירה, האפשרות הטובה ביותר העומדת בפניכם אלו טיסות אל על להודו, אבל..
חשוב שתזכרו שהטיסות הישירות להודו הם לא הטיסות הזולות ביותר שתוכלו למצוא כיום, אף על פי שמדי פעם לפעם ישנם מציאות לא נורמאליות, במיוחד בכל הנושא של טיסות לילדים, תינוקות או תרמילאים שזהו הפלח העיקרי של אלו הטסים עם אל על להודו.

טיסות המשך זולות להודו

טיסות ההמשך של חברות התעופה הזרות הם הטיסות הזולות ביותר להודו, כגון:
המחירים של טיסות אלו כיום עומדים על ממוצע מחירים של 800$, כאשר המחירים כמובן משתנים בעונות, כאשר בתקופת הקיץ למשל מתי שהסטודנטים יוצאים לחופשת סימסטר, המחירים קופצים משמעותית וכמובן לבטח הבנתם שהמחירים והעלויות נובעים מהביקושים השונים.
איך למצוא באינטרנט טיסות זולות להודו?
במידה והחלטת לטוס להודו ואתה מחפש טיסות זולות בלבד ולא את הטיסות הישירות שנחשבות ליקרות יותר, מומלץ מאוד להתחיל בתהליך באתרי האינטרנט השונים של סוכני הנסיעות שקיימים ברשת, כל סוכנות נסיעות כיום מחזיקה אתר אינטרנט לעניין אשר מספק את כל הפרטים אודות הטיסה, אודות המחירים והעלויות והכי חשוב כיום ההזמנה ניתנת לביצוע דרך אתר האינטרנט של אותה סוכנות נסיעות מה שיכול להיות הרבה יותר אפקטיבי מאשר להגיע לסוכן הנסיעות, להמתין לתור אצל הסוכן, וכל תהליך בירורי הטיסה שיכולים להיות לפעמים די ארוכים.
טיפ קטן מאיתנו שתדעו זה שכיום באינטרנט תוכלו למצוא את המחירים הזולים ביותר לטיסות להודו ולכל יעד כזה או אחר, כי אחרי הכל האינטרנט נועד והביא לתודעה את התיירות בצורה מסיבית יותר וזה מה שקורה ברגע זה.

כרטיסי טיסה להודו


במידה והחלטת לטוס להודו, חשוב שלפני רכישת כרטיס הטיסה תדע הכי טוב שיש על כל סוגי הכרטיסים השונים אותם מוכרים בסוכנויות הנסיעות השונות וכמובן שגם אצלנו.



כרטיסי טיסה לתרמילאים הטסים להודו

כרטיס הטיסה המפורסם ביותר והפופולארי ביותר אותו מוכרות כל חברות התעופה המבצעות טיסות להודו, זה כרטיסי טיסה לתרמילאים, כאשר הסיבה שהכרטיס טיסה הנ"ל נחשב לפופולארי ביותר זה בגלל שפלח האוכלוסייה הנ"ל נחשב לפלח של אלו המגיעים הכי הרבה להודו.
ההטבות הניתנות בדרך כלל אצל חברות התעופה בכרטיסי הטיסה להודו זה בעצם השהות הארוכה עד שנה בדרך כלל ואפשרויות השונות לבצע שינויים כאלו ואחרים בכרטיס הטיסה.
בדרך כלל חשוב גם לציין שהכרטיסים האלו נמכרים לנוסעים עד גיל 27 בלבד ולא מעבר לזה.

כרטיסי טיסה למבוגרים להודו

בדרך כלל כרטיסי הטיסה האלו עליהם אנו מדברים אלו כרטיסים של אלו שיודעים שהם נוסעים לתקופה מוגבלת להודו שבדרך כלל עד חודש וכמובן לאלו שמעל גיל 27.
בדרך כלל כרטיסי הטיסה למבוגרים להודו אלו כרטיסים שיקרים יותר מכרטיסים של ילדים או תרמילאים ולכן, לא תראו בדרך כלל מבוגר שנוסע לטייל בהודו לתקופה ארוכה במיוחד כמו זו של התרמילאים.

כרטיסי טיסה לילדים ולתינוקות הטסים להודו

אלו כרטיסי טיסה מוזלים יחסית כמו לכל יעד כזה או אחר בעולם, אף על פי שהכרטיסים האלו נחשבים לכרטיסים שנמכרים בחברות התעופה הכי מעט וזאת בשל הסיבה שפלח האוכלוסייה הנ"ל כמעט ואינו טס להודו בדרך כלל.

כרטיסי טיסה משולבים הודו והמזרח הרחוק

לא מעט אנשים כיום רוכשים בדרך כלל טיסות להודו שהחזרה שלהם ארצה מתבצעת מיעד תיירותי אחר במזרח הרחוק, כאשר בדרך כלל זהו תאילנד שנחשב לשילוב מצוין אצל לא מעט תרמילאים.
כמובן שחשוב לציין שרכישת כרטיס טיסה שכזה דורש מחברת התעופה לבצע טיסות גם להודו וגם ליעד השני בו התעניינתם, כמו למשל תאילנד.
חשוב מאוד לבצע בדיקה מקיפה עם סוכן הנסיעות בשביל לדעת האם ישנה אפשרות לרכוש את כרטיס הטיסה הנ"ל או בעצם לוותר ולעבור לבצע בדיקה בחברת התעופה הבאה.

טיסות להודו דרך טשקנט


החלטת לטוס להודו ואתה מחפש דרך אידיאלית וזולה לטוס ליעד?! אחד הדרכים האולטימטיביות לטוס ליעד זה בעזרת הטיסות של חברת אוזבקיסטן איירליינס המתבצעות דרך טשקנט.
רוצה לשמוע עוד על הטיסות של חברת התעופה הנ"ל ועל האפשרויות העומדות בפניך? הגעת למקום הנכון!



מי היא בכלל חברת אוזבקיסטן איירליינס?

חברת אוזבקיסטן איירליינס הינה חברת התעופה הרשמית של אוזבקיסטן המבצעת טיסות למגוון יעדים בעולם ובעיקר למזרח הרחוק, אחד מהיעדים הפופולאריים ביותר של החברה אלו הטיסות להודו, כאשר במידה ואתה מעוניין לטוס מישראל ליעד האפשרויות העומדות בפניך הם טיסה ישירה מישראל לאוזבקיסטן ומשם טיסת המשך להודו (דלהי).

העלויות והמחירים של טיסות להודו דרך טשקנט

אין ספק שאחת מהדרכים הזולות ביותר להגיע כיום להודו מישראל זה בעזרת אוזבקיסטן איירליינס המבצעת את הטיסות האלו דרך טשקנט.
המחירים בעונה יכולים להגיע לעלויות של 900$ מקסימום כאשר במידה ותהיו מעוניינים לטוס בתאריכים קצת אחרים, אין ספק שהדרך האולטימטיבית זה זה איתם במחירים שיכולים להגיע אף ל 699$.

היתרונות והחסרונות של טיסות להודו עם אזובקיסטן איירליינס

כמו כל דבר בחיים וכמו כל חברת תעופה ישנם מספר יתרונות ומספר חסרונות של טיסה להודו דרך טשקנט, והם:
יתרון אחד מובהק כפי שכבר הזכרנו אלו העלויות של הטיסה שיכולים להיות מהטיסות הזולות ביותר לעומת למשל טיסות אל על להודו שיכולות להגיע למחירים של 1000$ ויותר.
חסרון כמובן שתוכלו למצוא בטיסות האלו זה הנוחות והמטוסים שנחשבים לצפופים יחסית לעומת טיסות ישירות של חברת אל על או כל חברה גדולה אחרת המבצעת את הטיסות האלו כמו למשל חברת אייר פראנס או בריטיש איירוויס.
כמובן שבסופו של דבר הבחירה בחברת התעופה היא הבחירה שלך, אבל חשוב לזכור...
החברה מספקת אפשרויות שונות ומגוונות להגיע להודו מישראל ולחזור מיעדים אחרים במזרח הרחוק כמו למשל תאילנד או הונג קונג.
כמו כן תוכלו להיות בטוחים שהטיסה היא אחת הטיסות האידיאליות ביותר בעבור תרמילאים וזאת בגלל האפשרויות השונות של שינויי הכרטיס, הכרטיסים הפתוחים לשנה וכמו כן המחירים והעלויות שנחשבים כיום לאחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל נושא בחירת חברת התעופה.

free counters