טיסות להודו דרך ירדן


אחת מהדרכים האולטימטיביות לטוס כיום להודו וכמובן שלטוס בזול, זה דרך עמן בירת ירדן, הטיסות של חברת רויאל ג'ורדניה הירדנית נחשבים כיום לטיסות מצוינות שגם נחשבות לאיכותיות וכפי שהזכרנו גם לזולות, כי אחרי הכל חלק מרכישת הטיסה זה לרכוש טיסה שגם תהיה טובה וגם תהיה זולה באותה מידה.

רוצים לשמוע עוד על הטיסות להודו דרך ירדן..? הגעת למקום הנכון!



מסלול הטיסה מישראל להודו דרך ירדן

מסלול הטיסה מישראל להודו דרך ירדן הינו במסלול הנ"ל, ראשית כל ממריאים עם מטוס קטן יחסית מישראל לעמן בירת ירדן בטיסה שארוכת לכל היותר 45 דקות, לאחר הנחיתה בבירת ירדן ישנו זמן המתנה שמשתנה בדרך כלל בין אחד לשני, האפשרות הראשונה במידה והינכם ברי מזל זה לעלות על טיסת המשך להודו מירדן שזמן ההמתנה שלה הינו שעתיים וחצי לכל היותר, לאלו שרכשו את הטיסות דרך עמן ברגע האחרון בדרך כלל זמן ההמתנה יהיה ארוך מהרגיל שכולל המתנה יום שלם בעמן ושהייה על חשבון חברת התעופה רויאל ג'ורדניה בבית מלון באזור שדה התעופה הירדני.
לאחר זמן ההמתנה ישנה טיסה ישירה מעמן שמגיעה גם לניו דלהי בירת הודו או לחילופין למומבאי הממוקמת בדרום היעד.


היתרונות והחסרונות של טיסות מישראל להודו דרך ירדן

ישנם יתרונות וחסרונות רבים לטוס ברויאל ג'ורדניה, היתרון המובהק של טיסה שכזו מתחילה בעלויות הזולות יחסית לעומת שאר חברות התעופה וכמו כן באיכות הטיסה, כי אחרי הכל הירדנים ידועים בכך שהטיסות שלהם נחשבות למבין הטיסות הטובות בעולם.
החיסרון של אלו שמעוניינים לטוס בחברה הינה הטיסה מעל מדינות ערב, מה שבדרך כלל גורם לקושי רב לאלו העובדים במשרד הביטחון או בתפקידים רגישים שאינם מאפשרים לטוס דרך מדינות ערב שאין להם קשרים דיפלומטיים עם מדינת ישראל.


המחירים והעלויות של טיסות להודו דרך ירדן

המחירים והעלויות של טיסות מישראל להודו דרך ירדן כמו כל טיסה משתנים בהתאם לעונה וכמו כן בהתאם לביקושים הקיימים בשוק, בחודשי הקיץ בדרך כלל כאשר הסטודנטים יוצאים לחופשות הסמסטר שלהם ישנה הרגשה של עליית מחירים משמעותית לטיסות אלו, לעומת חודשי החורף שבהם מחירי הטיסות זולים הרבה יותר לפעמים אחת הסיבות הם שניתן למצוא את הטיסות האלו לא בתפוסה מלאה.

free counters